z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

niedziela, 26 lutego 2012

Urodziło się przedwiośnie


~ Urodziło się przedwiośnie ~
Urodziło się pod krzakiem przedwiośnie,
całkiem małe, maciupeńkie - i rośnie.
Wydłubało drobne kiełki spod ziemi
o chuchało, by im dodać zieleni.
Przedwiośnie, przedwiośnie, przedwiośnie
wiosnę przyprowadzi,
a wiośnie, a wiośnie, a wiośnie
wszyscy bardzo radzi!
Wydobyło chyłkiem kwiatek z kieszeni
i podparło go słonecznym promykiem,
obudziło parę żuczków nad ranem
przecierają żuczki oczka zaspane.
Przedwiośnie, przedwiośnie, przedwiośnie
wiosnę przyprowadzi,
a wiośnie, a wiośnie, a wiośnie
wszyscy bardzo radzi!
Hanna Łochocka 


Tak już jest, lub zaraz będzie
































Przyleciały już żurawie






fot. P Talar

































U mnie w ogrodzie  wykonaliśmy już pierwsze prace w tym roku.Na pierwszy ogień
poszły gałęzie akacji ,jabłoni,gruszy oraz pędy winogron,zebrała się ich spora kupka.
Niewiarygodnie jaka jest siła roślin , zawsze zadziwiają mnie roczne długości przyrostów wycinanych gałęzi. To dopiero początek ,dużo pracy przed nami , znowu będę rozdarta czy tworzyć coś w pracowni czy buszować z sekatorem i grabiami w ogrodzie.Kocham jedno i drugie.



6 komentarzy:

  1. jejjku ale jestem spragniona takich widoków :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Blagam zlikwiduj weryfikacje przy wystawianiu komentarzy ,bo to jakis dramat jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam z niecierpliwością na każdy zwiastun wiosny:)poprawiłam sobie humor dzięki Twojemu postowi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż zaplanował na najbliższą sobotę cięcie drzewek, a ja chcę mieć w ogrodzie hortensje i lawendę dumam i dumam gdzie im najlepiej będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda będzie Ci wdzięczna za bardzo słoneczne i suche miejsce a
      hortensja półcień i wilgotno,kocha wilgoć

      Usuń
  5. u mnie już zaczyna pachnieć wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń