z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

czwartek, 26 kwietnia 2012

Kwiaty w ogrodzie pełne zaskoczenie

Wróciłam do domu i nie mogłam się oprzeć by nie pstryknąć parę zdjęć kwiatom.Wierzcie mi rano ich nie było w takiej krasie ,u mnie dziś to już wczesne lato.Zaskoczyły mnie totalnie kwiaty na drzewach owocowych,wczoraj były tylko zamknięte pąki. Jest bardzo ciepło i słonecznie a po tych ostatnich deszczach wszystko pcha się do życia.Pozdrawiam i serdecznie dziękuję, że zaglądacie do mnie i zostawiacie komentarze.

Moja druga magnolia "Nigra"











Kwiaty tawuły wczesnej

Pąki na migdałowcu


Kwiaty pigwowca

Forsycja

Narcyzy

Kwitnąca bergenia

Kwiaty gruszy


Rajska jabłoń
Kwitnąca brzoza płacząca




Pokazałam Wam kilka zdjęć  myślę, że nie zanudziłam Was za bardzo ale jestem trochę zakręcona na punkcie roślin.Dziekuje za odwiedzanie mojego bloga i za wszystkie miłe słowa pod moim adresem.







12 komentarzy:

  1. Cudowne to Twoje zakręcenie na punkcie rośli,piękne są...ogród masz wspaniały!!!uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! jaka u Ciebie piękna wiosna! Dobrze że ją nam sfotografowałaś! I wiesz czegoś się nauczyłam od Ciebie, a mianowicie, że moja bergenia nazywa się bergenia - bo nie wiedziałam (mówiłam "te duże liście") ;)
    pozdrawiam! - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zanudziłaś:) Ja mam hopla na punkcie mojego ogrodu, więc rozumiem temat:)Piękne magnolie, kwiaty drzew owocowych. Cudne zdjęcia. Zapraszam Cię do mojego nowego bloga, który powstał przez połączenie dwóch wcześniej istniejących. Oto adres http://christina-art.blogspot.com/. Na blogu " Z lnu i bawełny " istotne informacje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też dziś kwiaty podziwiałam... drzewa strzeliły pąkami - pięknie jest :))) a rajskiej jabłoni zazdroszczę bo ja jakoś się jej dorobić nie mogę :))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany jaki Ty masz wielki ogród! Tyle krzewów, drzew i kwiatów. Toż to rajski ogród.
    Buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie w Twoim ogrodzie:) Ja niestety nie mam ogrodu więc miło zaglądać do ciebie:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. QRCZE BERGENIA JUŻ TAK KWITNIE????? MOJA NIGRA TO MOŻE Z 3-4 KWIATKI BĘDZIE MIAŁA:)))///PIĘKNA WIOSNA:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zanudziłaś, cudne kwiaty, cudny ogród, no raj na ziemi !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tylko czekam na Twoje nowe fotki!:) Ponoć kwiatów się nie chwali ale..Pię@#ne są:):P

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zachwycona Twoim ogrodem, nie wyobrażam sobie mieć za oknem tyle kwitnących cudów, może zrób raz zdjęcie takie z oddali to się załapie kilka drzewek, bardzo jestem ciekawa jak się prezentują w "stadzie":D

    OdpowiedzUsuń