z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

czwartek, 21 lutego 2013

Po tygodniu bez słońca dzisiaj wreszcie świeci ,czasami nieśmiało a czasami ,że się chce żyć.
Zgodnie z sugestią Kryski zmieniłam banerek na bardziej wiosenny, ale jeszcze nie zupełnie wiosenny.

Przeglądając Wasze blogi  daje się zauważyć dużo wiosennych i świątecznych akcentów to już nadzieja, że niedługo będziemy cieszyć się ciepłem i słońcem. Dla osoby uzależnionej od słońca to dobra wiadomość.

Przeglądając różności  we wzorach znalazłam fajny wzorek haftu krzyżykowego składający się
z czterech oddzielnych prac symbolizujących pory roku.
Zaczęłam od  "wiosny", haftuje na szarym z dodatkiem niebieskiego lnie z domieszka. Mam zamiar
zrobić cztery obrazki do mojej niebieskiej sypialni.

Ciekawa jestem czy podejrzewacie co to będzie za obrazek?

To jeszcze Wam pokażę moją ostatnia pracę

To na poprawienie humorków i przywołanie wiosenki.
Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem i pozdrawiam serdecznie.

44 komentarze:

  1. śliczne rzeczy tylko podziwiać taką pracę pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielsko bajeczna krówka :)))
    Rozweseliłaś mnie bo uśmiecham się do tego zdjęcia i przestać nie mogę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę nad pytaniem -interesujące. Krówka jako rozweselacz dla narzekających pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dałaś do myślenia!!!
    A krówka jest słodka i ma piękne kolorki:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna krówka, banerek też bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Krówka rozweselająca a banerek świetny a zresztą ja lubię zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również od tych zmieniających wszystko,buziaki

      Usuń
  7. pomysl na oprawione hafty w sypialni wspanialy!!!
    widzac co za oknem az sie wierzyc nie chce ze za tydzien ma byc pogodowa wiosna...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. banerek bardzo fajny, faktycznie między zimą a wiosną gdzieś zawieszony!
    haft, choć to może dziwne wygląda jakby miał przedtsawiać wieżę Eifla
    no a krowa? cóż1 ładniejszej nie widziałam!!!! i Ty sięzastanawiałś nad usunięciem bloga? przecież jesteś prawdziwą studnią bez dna jeśli chodzi i pomysły! Rzeczy, które tworzysz są przepiękne. Patrzę i wzdycham...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że jak śnieg stopnieje to tak będzie w ogrodzie.Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Ale super krówka, faktycznie trudno się nie uśmiechnąć, zwłaszcza że to krówka anielska, nie mam pojęcia co ty tam haftujesz, nie znęcaj sie nade mną i nie każ zgadywać, czekam na wykończoną pracę, będę podziwiać i pewnie zazdrościć:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, poprawiłaś mi humor. Gębusia śmieje się cały czas na widok krówki. Ja też jestem uzależniona od słońca i czekam aż w końcu zaświeci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nawet na chwilę słoneczka nie było :(. Tajemniczy dla mnie jest Twój wzór haftu, a świnka jest słodka. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje u mnie mróz - 5 od wczoraj, przesyłam pozdrowienia,haft już,już

      Usuń
  12. Piękna krówka!!!
    Pozdrawia Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha faktycznie na koniec posta się uśmiałam, jest taka urocza i taka różowiutka, że chce się ją ściskać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piwonio krowa latająca super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krówka mnie rozbroiła!!! Uśmiech mam od ucha do ucha i chyba tak mi już pozostanie na jakiś czas. Rewelacja. A obrazek - nie mam pojęcia. Wygląda jak rakieta, ale to chyba niemożliwe? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam Twoje zdolne paluszki i to co robią na serio i te prace żartobliwe - o pegazie słyszalam, ale żeby krowy latały, hi hi
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no krowa jest super!aż się buzia śmieje od ucha do ucha .A co do haftu to ciekawa jestem co też te zdolne paluszki wyszyją?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krówka słodziaczek:)))))śliczny banerek:)))))Hafcik na pierwszy rzut oka , to dla mnie wieża Eiffla :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. no krowa mnie powaliła na kolana, odlotowa po prostu odlotowa;-))))))♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po to ma skrzydełka miło mi, że zaglądasz do mnie,buziaki

      Usuń
  20. Krowa bombowa !!!!
    Śliczny wiosenny banerek, i przebiśniegi ....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to pierwsze kwiaty u mnie w ogrodzie,czekam na nie z utęsknieniem,pozdrawiam

      Usuń
  21. Zabawna ta krówka, jak wstawiasz te banerki w nagłówku?

    OdpowiedzUsuń
  22. I like your winged-cow with blusher on its cheeks and flowers on its head. So whimsical and cute. Lovely workmanship.

    OdpowiedzUsuń