z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

wtorek, 25 czerwca 2013

Szyte obrazki

Dzisiaj obudził mnie ulewny deszcz, deszcz ,który z maleńkimi przerwami pada cały dzień.
Odpoczniemy my i rośliny od upałów i słońca. Jednakże deszczowa aura pokrzyżowała  mi diametralnie cały plan pracy na dzisiejszy dzień.  Postanowiłam więc ten deszczowy dzień  spędzić przy maszynie. Dawno nosiłam się z zamiarem uszycia dekoracji na krzesła w mojej kuchni.
Zabrałam się i uszyłam obrazki do kuchni na oparcia krzeseł i poduszki na siedziska.
Wszystko zostało utrzymane w tak ulubionych przeze mnie pastelach oraz tematyce kuchennej.
Zobaczcie same, jestem ciekawa co o tym sadzicie. Pojawią się jeszcze w tej kolorystyce ściereczki i łapki ale do tego potrzebny jest drugi deszczowy dzień. Pozdrawiam serdecznie















33 komentarze:

  1. Piwonio skąd bierzesz na takie fajowe rzeczy inspirację ? zawsze u Ciebie wszystko takie niepowtarzalne , no popatrz na te cudne Twoje pudełko różowe co masz w nagłówku , u nikogo nic podobnego nie widziałam , aż dziw że Cię nikt nie podrobił :)
    Jesteś no co wyjątkowa :)
    Ściskam Cię w tę cudną deszczową pogodę :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dziś pada, śliczne prace jak zawsze, miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. One są przesłodkie...wspaniałe i jedyne w swoim rodzaju..
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie to sobie wymyśliłaś. Pomysł z obrazkami jest niesamowity. Czekam na kolejny deszczowy dzień żebys uszyła resztę do kuchni... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz i owszem dzisiaj jest ale ja szyłam coś innego,niebawem pokażę, Aniu buziaki

      Usuń
  5. Chyba deszcz musi u Ciebie częściej padać. Robisz takie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, niech nie pada, obiecuję i bez deszczu szyć, pozdrawiam,

      Usuń
  6. Ślicznie Ci to wyszło! Kolorki piękne i ten popiel cudnie równoważy wszystko... Dobrze, że padało:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł obrazki genialne :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają, półeczka szczególnie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mariolu piękne te szyte obrazki,dobrze wykorzystany dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Asiu dziękuję,pozdrawiam i życzę słoneczka co się u Ciebie osuszy

      Usuń
  10. Coś wspaniałego, kolory i wzory istne cudo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczo to wygląda i pewnie krzesełka są teraz bardzo wygodne z tymi poduchami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda to świetnie, masz gust :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam, zaskoczyłaś mnie pomysłem, bardzo ładne motywy. Jak widać deszczowa pogoda ma swoje plusy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do ciszy...
    Monika.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! Ja mam tyle pomysłów na te wakacje, ze zaczynam się trochę denerwować, bo nie wiem od czego zacząć:))) A tu jeszcze takie cudeńka pokazałaś, aż kusi by odgapić:) A lawenda u mnie jeszcze nie zakwitała:( Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł... mam na myśli sposób wykonania obrazka oraz jego ekspozycję. Nie wpadłabym na to. A jak ciekawie to wygląda! Brawo!!!!!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń