z potrzeby ducha i zamiłowania do ręcznie wykonanych dekoracji...

niedziela, 3 września 2017

Ostatki

To na prawdę koniec mojej ulubionej pory roku. Nie nacieszyłam się latem tego roku, tak mało było ciepłych i słonecznych dni. Chłodne i deszczowe dni o to przyniosło tegoroczne lato. Słoneczne chwile po prostu kradłam by cieszyć się ciepłymi wieczorami, chwilami na boso na trawniku.Kwiaty a przede wszystkim róże po pierwszym kwitnieniu, bite przez deszcz nie cieszyły oczu.

Rajska jabłonka zdobi jabłuszkami jeszcze zielonymi

Motyle spijają ostatni nektar z kwiatów sadźca

Cieszą oczy kwiatostany hortensji
Wcześniej zrobiłam letni  wianek,wisi w sypialni
Słabo widać na białej ścianie
W następnym poście pokażę metamorfozę drzwi wejściowych, zmieniły się nie do poznania.
Pozdrawiam serdecznie, łapcie okruchy lata.

20 komentarzy:

  1. Mie dla oka ostatnie dni lata, smutno troche, hortensje w tym roku szalaly, widac cos im w klimacie dobrze zrobilo. A dla mnie to nie szczodrzeniec tylko sadziec , uwielbiany przez motyle..pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, oczywiście masz rację, to sadziec nie wiem jak mogłam tak palnąć. Dzięki za uwagę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wianek i jablon obrodzila:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rajska jabłoneczka obsypana w przeciwieństwie do jabłoni w ogrodzie.Pozdrawiam

      Usuń
  4. U nas w tym roku lato było wyjątkowo beznadziejne. Prawie wcale go nie było. Dsłownie kilka upalnych dni i na tym koniec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u nas, przyznaję się,że raz wieczorem tylko przesiedzielismy na tarasie bo ciepłych, wieczorów tego lata przynajmniej u nas nie było.Jak naładować akumulatory na nadchdząca jesień i zimę.Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Lato się kończy niestety, a teraz jeszcze taka okropna pogoda. Wianek jest śliczny.* Dziękuję za podtrzymywanie mnie na duchu. Ja jednak siedzę jak na szpilkach, bo czekam na telefon ze szpitala, a termin zabiegu się wydłuża. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się ale trzeba myśleć pozytywnie, nie przyciągaj złych myśli.Buziaki,
      daj znać o terminie, przeslę dobrą energię.

      Usuń

  6. piękny ten wianek zrobiłaś ,może podpowiesz z czego po kolei,pozdrawiam Wanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu bardzo prosta sprawa. Słomiany wianek trzeba owinąć zieloną taśmą florystyczną.Potem różnego rodzaju gałązki zielone, żółte kuleczki przypięłam a właściwie wbiłam owinięte drucikami w słomę wianka i na koniec przestrzennie dokleiłam łebki mini margaretek.Cieszę się,że Ci sie spodobał.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. ja liczyłam jeszcze ze przez to ze lato było srednie bo mokre i wcale nie takie ciełe ze bedzie polska złota jasień a tu zimnoo mokro i ja siedzaca pod kocem z herbata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie leje od niedzieli, dzisiaj rozpaliłam w kominku, na dworzu 12 stopni,zgroza.Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  8. Moja rajska jabłoń nie ma ani jednego jabłuszka - wianuszek wygląda pięknie - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłoneczka a właściwie jej kwiaty pewnie przemarzły na wiosnę. U mnie tak było z czereśniami.Dziękuje za odwiedziny, pozdrawiam

      Usuń
  9. Lata jest mi szkoda jak zawsze,choć u mnie było nawet całkiem niezłe.Jesień lubię ,gdy jest słoneczna - co jej się rzadko zdarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem jesteś szczęściarą u nas spadło niewiarygodnie dużo deszczu, dzisiaj leje niemiłosiernie. Pozdrawiam

      Usuń
  10. u mnie wciąż pada i pada. Ogród czeka. Podobnao złota polska jeszcze przyjdzie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś rację, złota jesień przyszła,jest cudownie.Pozdrawiam

      Usuń